TAGASTUSED & TAGASIMAKSEPOLIITIKA
Isegi kui tellimusega läheb midagi valesti, oleme siin, et aidata!
TAGASTUSED
1.1 VIGASE TOOTE SAAMINE
Meie prioriteet on pakkuda klientidele kvaliteetseid tooteid. Kui saate vigase toote, võtke meiega ühendust, et saaksime selle lahendada!
Asenduse saamiseks palume:
- Võtke meiega ühendust kontaktvormi kaudu ja kirjeldage probleemi 14 päeva jooksul pärast kohaletoimetamist.
- Lisage tootest ja karbist pildid, veendudes, et kahjustus on nähtav.
- Esitage oma tellimuse number e-kirjas.
Märkus: kohaletoimetamise ajal kahjustatud pakendid ei kvalifitseeru raha tagasimakseks ega asendamiseks.
Kui vastate neile nõuetele, saadame Teile tasuta asendustoote. Te ei pea vigast toodet tagastama..
1.2 TOODET EI TOIMITATUD
Kui te pole oma tellimust saanud 20 tööpäeva jooksul, võtke meiega ühendust nii kiiresti kui võimalik, et saaksime probleemi uurida.
- Esialgne uurimine: Kui võtate meiega ühendust, alustame uurimist, et jälgida Teie tellimust.
- Asenduse õigus: Kui kinnitame, et tellimus ei ole kohaletoimetatud 30 päeva jooksul alates saatmiskuupäevast, on Teil õigus tasuta asendusele.
- Õiged saatmisandmed: Veenduge, et ostu sooritamisel esitatud saatmisandmed on õiged. Me ei vastuta viivituste või mittetoimetamise eest, mis on tingitud valedest saatmisandmetest.
- Nõudmata pakendid: Asendused ei kehti, kui toode tagastati meile, kuna klient ei võtnud seda vedajalt vastu. Sellisel juhul saame paki uuesti saata, kuid klient peab tasuma täiendava saatmiskulu €2.39.
1.3 KASUTAMISE KÄIGUS KAHJUSTUNUD
Me ei vastuta toote valesti kasutamise tõttu tekkinud kahjude eest.
1.4 MA MUUTSIN MEELT
Võtame vastu tühistamistaotlusi 12 tunni jooksul pärast tellimuse esitamist, tingimusel, et tellimust ei ole veel saadetud.
- Kui muudate meelt selle 12-tunnise perioodi jooksul, võtke meiega kohe ühendust.
- Kui tellimus on juba saadetud, saate siiski toote tagastada 30 päeva jooksul pärast selle kättesaamist. Toode peab olema kasutamata, originaalpakendis ja samas seisukorras, nagu see saadi. Tagastamise kulud katab klient.
- Kui me ei loe ega töötle teie tühistamistaotlust 12-tunnise perioodi jooksul meie vea tõttu, kanname kõik muudatused oma kuludega.
Kauba tagastamiseks:
- Võtke meiega ühendust kontaktvormi kaudu ja lisage oma tellimuse number.
- Kinnitame Teie taotluse 72 tunni jooksul ja esitame tagastamisaadressi.
- Tagastame Teie tagastatud tellimuse 14 päeva jooksul. Tagastamise kulud katab klient.
Märkus: Tagastuse lõpuleviimiseks vajame tagastatud kaupade jälgimisnumbrit. Kõik tagastused tuleb saata meie esitatud aadressile.
Kui Teile toimetatud toode on vigane või kahjustatud, vaadake palun samm 1.1 VIGASE TOOTE SAAMINE ja toimige vastavalt.
1.5 TOODE EI OLE ORIGINAAL SEISUKORRAS
Tagastused võetakse vastu 30 päeva jooksul pärast paki kättesaamist. Teatud olukordades võidakse osaline raha tagastada, kui tagastatud toode ei ole algses seisukorras:
- Kui tagastatud toodet on kasutatud või see ei ole originaalpakendis, tehakse ainult 50% tagasimakse.
- Kui tagastatud toode on uus ja kasutamata, tehakse 100% tagasimakse.
Märkus: Tagastamise kulu katab klient.
TAGASIMAKSEPOLIITIKA
2.1 HINNAKORREKTUURID
Aeg-ajalt korraldame kampaaniaid ja pakume allahindlusi. Enne kampaania algust tehtud ostud ei kvalifitseeru hinnakorrektsioonideks ega tagasimakseteks, et vastata kampaaniahindadele.
Kui aga tegite ostu samal päeval, mil kampaania käivitati, tagastame hinnaerinevuse, kui võtate meiega ühendust 24 tunni jooksul pärast ostu sooritamist, et taotleda korrigeerimist.
Kui tellimus on esitatud, on ostuhind lõplik. Igasugused järgnevad hinnamuutused, sealhulgas kampaania allahindlused, ei kehti tagasiulatuvalt varasematele ostudele, välja arvatud eespool märgitud juhtudel.
2.2 SAATMISAADRESSI MUUDATUSED
Kui soovite muuta oma saatmisaadressi, võtke meiega ühendust 12 tunni jooksul pärast tellimuse esitamist.
- Kui tellimust ei ole veel saadetud, uuendame Teie saatmisaadressi ilma lisakuludeta.
- Kui tellimus on juba saadetud, ei saa me saatmisaadressi enam muuta. Veenduge, et Teie saatmisaadress on tellimuse esitamisel õige.
- Kui me ei loe ega töötle Teie aadressi muutmise taotlust 12-tunnise perioodi jooksul meie vea tõttu, võtame vastutuse ja katame kõik lisakulud, mis on vajalikud saatmisaadressi parandamiseks.
- Kui avastate, et aadress on vale pärast tellimuse saatmist, võite võtta ühendust vedajaga, et näha, kas nad saavad Teie pakki ümber suunata. Kõik ümber suunamise lisakulud katab klient.
2.3 TINGIMUSTE AKTSEPTEERIMINE
Tellimuse esitamisega Carmount.ee-s kinnitate, et olete lugenud, aru saanud ja nõustute tagasimaksepoliitikaga.