KOHALEVEDU

Meie keskmine tarneaeg Eestis on 1-3 tööpäeva.

Ameerika Ühendriigid 5 – 15 Tööpäeva
Austraalia 5 – 15 Tööpäeva
Kanada 5 – 15 Tööpäeva
Euroopa 5 – 15 Tööpäeva
Ühendkuningriik 5 – 15 Tööpäeva
Ülejäänud maailm 10 – 20 Tööpäeva
  • Tasuta saatmine alates €30 (1 – 3 Tööpäeva) – €0
  • Tasuline saatmine (1 – 3 Tööpäeva) – €2.39

Teie Eesti-sisene pakk tarnitakse Omniva kullerite poolt teile sobivasse pakiautomaati.

Kui 7 tööpäeva on möödunud ja te ei ole veel oma tellimust kätte saanud, siis palun võtke meiega ühendust.

Kohaletoimetamise tingimused:

  • Kõik tellimused saadetakse meie laost ühe tööpäeva jooksul pärast tellimuse esitamist.
KUI TEIL ON LISAKÜSIMUSI, SAATKE MEILE MEIL.

TAGASIMAKSED

Isegi kui teie tellimusega midagi valesti läheb, oleme alati valmis aitama!

1.1 DEFEKTNE TOODE

Meie eesmärk on pakkuda klientidele ainult kvaliteetseid tooteid, seega kui saite mingil viisil defektse toote, siis võtke meiega viivitamatult ühendust, et saaksime selle parandada!

Tagasimakse või asendamise taotlemiseks peate:

  • Saatke probleemi kirjeldav meil aadressile info@carmount.ee koheselt pärast kauba kättesaamist (30-päevane aken alates kättesaamisest).
  • Tehke pilti saadud tootest ja selle pakendist ning veenduge, et kahjustused oleksid nähtavad.
  • Saatke meile pildid koos oma tellimuse numbriga.
  • Kohaletoimetamise ajal kahjustatud paki eest raha ei tagastata.

Kui järgite neid suuniseid, saadame teile tasuta asendustoote või tagastame teie raha. Teil ei ole vaja näha vaeva ega kulutada aega toote meile tagasi saatmiseks.

1.2 TOODE EI OLE MINUNI JÕUDNUD

Kui 5 päeva on möödas ja te pole veel oma ostu kätte saanud, võtke meiega võimalikult kiiresti ühendust, et saaksime jõuda lahenduseni.

Kui oleme veendunud, et teie tellimusega on probleeme, saadame teile tasuta asendustoote või tagastame raha. Pange tähele, et kehtivad järgmised nõuded:

  • Tagasimaksed tehakse pärast 7 päeva möödumist tellimuse tarnekuupäevast kui kohaletoimetamist ei ole toimunud.
  • Me ei vastuta teie poolt ostmisel esitatud ebaõigete tarneteabe eest.
  • Kui kaup on saadetud tagasi lähtekohta, kuna klient ei tulnud kaubale kullerfirma juurest järele, siis tellimus ei kuulu tagasimaksele.

1.3 KAHJUSTATUD KASUTAMISE KÄIGUS

Me ei vastuta tootele ebasihtotstarbelise kasutamise tõttu tekkinud kahjude eest.

1.4 MA MUUTSIN MEELT

  • Võtame vastu tühistamistaotlused, mis saadetakse meile esimese 12 tunni jooksul alates tellimuse vormistamisest, kui tellimust pole veel välja saadetud.

Toodetel on ka 30-päevane asendus- ja tagastusõigus alates kauba kättesaamises päevast. Tagastamisest tuleb eelnevalt teatada kirjalikult. Meiega saate ühendust võtta siin. Tagastatav toode peab olema kasutamata, originaalpakendis ja samades tingimustes nagu algselt. Tagastamise kulu tasub klient.

Tellimuse tagastamiseks:

  • Võtke meiega ühendust meie kontaktvormi kaudu lisades oma tellimuse numbri.
  • Kinnitame teie taotluse 72 tunni jooksul ja anname teile tagasisaatmise aadressi.
  • Me tagastame teie tellimuse eest raha kuni 30 päeva jooksul pärast kättesaamist. (Kui maksite saatmise eest ostu sooritades, tagastatakse ka saatekulud)

Kõik meie kaupade tagastused tuleb tagasi saata meie pealattu Tallinnas, Euroopas. Kui soovite alustada tagastamisprotsessi, kirjutage meile aadressil info@carmount.ee.

Kui teile tarnitud toode on defektne või kahjustatud kohaletoimetamisel, vaadake punkti 1.1 DEFEKTNE TOODE ja tegutsege vastavalt.

SUL ON ENDISELT KÜSIMUSI?

Palun võta meiega ühendst.

kontakteeru meiega