TAGASIMAKSED

Isegi kui teie tellimusega midagi valesti läheb, oleme alati valmis aitama!

1.1 DEFEKTNE TOODE

Meie eesmärk on pakkuda klientidele ainult kvaliteetseid tooteid, seega kui saite mingil viisil defektse toote, siis võtke meiega viivitamatult ühendust, et saaksime selle parandada!

Tagasimakse või asendamise taotlemiseks peate:

  • Saatke probleemi kirjeldav meil aadressile info@carmount.ee koheselt pärast kauba kättesaamist (30-päevane aken alates kättesaamisest)
  • Tehke pilti saadud tootest ja selle pakendist ning veenduge, et kahjustused oleksid nähtavad
  • Saatke meile pildid koos oma tellimuse numbriga
  • Kohaletoimetamise ajal kahjustatud paki eest raha ei tagastata.

Kui järgite neid suuniseid, saadame teile tasuta asendustoote või tagastame teie raha. Teil ei ole vaja näha vaeva ega kulutada aega toote meile tagasi saatmiseks.

1.2 TOODE EI OLE MINUNI JÕUDNUD

Kui 5 päeva on möödas ja te pole veel oma ostu kätte saanud, võtke meiega võimalikult kiiresti ühendust, et saaksime jõuda lahenduseni.

Kui oleme veendunud, et teie tellimusega on probleeme, saadame teile tasuta asendustoote või tagastame raha. Pange tähele, et kehtivad järgmised nõuded:

  • Tagasimaksed tehakse pärast 7 päeva möödumist tellimuse tarnekuupäevast kui kohaletoimetamist ei ole toimunud.
  • Me ei vastuta teie poolt ostmisel esitatud ebaõigete tarneteabe eest.
  • Kui kaup on saadetud tagasi lähtekohta, kuna klient ei tulnud kaubale kullerfirma juurest järele, siis tellimus ei kuulu tagasimaksele.

1.3 KAHJUSTATUD KASUTAMISE KÄIGUS

Me ei vastuta tootele ebasihtotstarbelise kasutamise tõttu tekkinud kahjude eest.

1.4 MA MUUTSIN MEELT

  • Võtame vastu tühistamistaotlused, mis saadetakse meile esimese 12 tunni jooksul alates tellimuse vormistamisest, kui tellimust pole veel välja saadetud.

Toodetel on ka 30-päevane asendus- ja tagastusõigus alates kauba kättesaamises päevast. Tagastamisest tuleb eelnevalt teatada kirjalikult. Meiega saate ühendust võtta siin. Tagastatav toode peab olema kasutamata, originaalpakendis ja samades tingimustes nagu saadi. Tagastamise kulu tasub klient.

Tellimuse tagastamiseks:

  • Contact us through our contact form and include your order number in the application.Võtke meiega ühendust meie kontaktvormi kaudu lisades oma tellimuse numbri.
  • Kinnitame teie taotluse 72 tunni jooksul ja anname teile tagasisaatmisaadressi.
  • Me tagastame teie tellimuse eest raha kuni 30 päeva jooksul pärast kättesaamist. (Kui maksite saatmise eest ostu sooritades, tagastatakse ka saatekulud)

Kõik meie kaupade tagastused tuleb tagasi saata meie pealattu Tallinnas, Euroopas. Kui soovite alustada tagastamisprotsessi, kirjutage meile aadressil info@carmount.ee.

Kui teile tarnitud toode on defektne või kahjustatud kohaletoimetamisel, vaadake punkti 1.1 DEFEKTNE TOODE ja tegutsege vastavalt.

1.5 HINNAD

Aeg-ajalt korraldame kampaaniaid ja pakume oma toodetele soodushindu. Õigluse ja läbipaistvuse säilitamiseks palume tähele panna, et kliendil, kes on ostnud enne mis tahes kampaania algust, ei ole õigust saada hinnakorrektsioone või tagasimakseid, et need vastaksid kampaania hindadele.

  • Kui tellimus on tehtud, loetakse ostuhind lõplikuks ja kõik hilisemad hinnamuutused, sealhulgas allahindlused kampaaniaperioodide ajal, ei kehti tagasiulatuvalt eelmistele ostudele.

SUL ON ENDISELT KÜSIMUSI?

Palun võta meiega ühendst.

kontakteeru meiega